Trouble in Thailand - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Anna & Mickey - WaarBenJij.nu Trouble in Thailand - Reisverslag uit Krabi, Thailand van Anna & Mickey - WaarBenJij.nu

Trouble in Thailand

Door: annamickey

Blijf op de hoogte en volg Anna & Mickey

28 Oktober 2011 | Thailand, Krabi

Ja, het zover! Tijd voor de eerste update!

Na een warm afscheid op Schiphol ging de grote reis dan echt beginnen! Vol goede moed stapten wij het vliegtuig in, en slechts 8 voertuigen, 48uur en 14.119 km later bereiken we dan ons eerste thaise bedje. En wel in Krabi!

Door de overstromingen die Bangkok bedreigden was het allemaal nog maar de vraag waar we precies terecht zouden komen. Al snel bleek dat we in het zuiden moesten zijn, maar zo dachten meerdere thai dat met ons. Heel Bangkok liep leeg, wat er op neer kwam dat er voor de komende dagen geen trein of bus meer te boeken was. We vonden de oplossing in het huren van een mini van, samen met 8 andere backpackers. In 8 uur tijd zou dit busje ons van Bangkok naar Surat Thani brengen. Deze 8 uur werden echter 19 uur. Ze rijden hier op gas, gezien het feit dat dat hier veel goedkoper is dan benzine. Nadeel hiervan is dat na elke 130 km bijgevuld moet worden. Dit resulteerde in lange rijen en soms zelfs in lege gastanks. We moesten dan noodgedwongen wachten totdat een truck de boel kwam bijvullen.

Het duurde even, maar dan heb je ook wat! Een heerlijk bed, een warme douche en een paradijslijk vooruitzicht op Ko Phi Phi! We zijn gelukkig.

• 28 Oktober 2011 - 19:42

Lekker genieten
    Ik hou van Je XXXXXXXX

• 29 Oktober 2011 - 15:10

Coby:

super meiden, goed gedaan, nu lekker genieten

• 29 Oktober 2011 - 15:19

Nyn:

Wanneer skyen an ?! Ben zo benieuwd naar alles !!!!

• 29 Oktober 2011 - 21:42

Suus En Het:

Lieve Mick,

Wat klinkt dat al heerlijk! Genietse!

Dikke kus uit Rio!

• 01 November 2011 - 12:34

Maren:

Leuk Mick!! Graag weer een nieuwe update hoor! Bijna een week weg, dus je hebt al heel wat te vertellen denk ik zo!

Heb je net gemist op Facebook helaas!

xx

• 05 November 2011 - 12:52

Els :

Hey Mickey!

Fijn dat je goed bent aangekomen na zo'n lange reis en ook nog een droog plekje hebt kunnen vinden!!
    Geniet ervan en ben benieuwd naar je verdere belevenissen..

liefs

Els